Torrente entrenará a la patrulla vecinal de Sada

Torrente será el encargado de entrenar a la patrulla vecinal de Sada, formada por expertos en artes marciales. Recientemente un grupo de vecinos anunció la creación de un comando vecinal ante la presunta falta de policía local y el aumento de los robos. El peculiar personaje creado por Santiago Segura instruirá a los miembros del destacamento vecinal y les dará clases de lucha cuerpo a cuerpo, inteligencia emocional y ninjutsu.

La patrulla canina

Inicialmente el Concello de Sada anunció que La patrulla canina vigilaría las calles de Sada, pero al final esta opción fue rechazada por los vecinos. «Trátase de que ningún veciño teña medo e de que non ocorran máis delitos», explicó en su momento el alcalde de Sada, Benito Portela. «E de paso tamén temos o obxectivo de que os nenos que estean aburridos nas súas casas teñan algo co que entreterse e non fagan o parvo», añadió.

Portela

«A chegada de Torrente a Sada tamén pode servir para dinamizar o comercio local e o ambicioso proxecto do Gofo Ártabro», aseveró Benito Portela, el lcalde de Sada. «Sobre a fala galega, que é sagrada para nós, por ser un herdo dos nosos antepasados, deixaron caer a súa bulra os estúpidos que renegan do que nin siquera renegan as feras, quero hoxe, repito, falarvos na nosa fala, porque é unha fala honrada, na que aínda non se furtou, na que non se escribiron os recibos dos consumos, nin as notificacións de embargos das vosas facendas, nin a declaración de soldados que arrincan dos vosos lares os fillos cando vos fan mais falta para o duro traballo da terra», añadió

Pedro J. Panoplia
Pedro J. Panoplia

Adjunto del adjunto del director, esta exótica promesa del periodismo patrio mueve los hilos en esta web. Amado y odiado a partes iguales, transpira neoperiodismo por cada uno de los poros de su piel. Duerme, come, caga y vive en la redacción.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *