El Concello de Sada, en colaboración con la Axencia galega de Interdimensionalidade, instaló la semana pasada en las Brañas un condensador de fluzo. La maquinaria, propiedad del Consorcio das Mariñas, presta a los vecinos «servizos de viaxes no tempo e a posibilidade de abranguir novas dimensións», así como «crear discontinuidades espacio-tempo» con «resultados dispares», afirmó el Gobierno sadense en un comunicado.
El condensador, ubicado en la zona de aparcamiento de las Brañas, permanecerá durante unos días al servicio de los vecinos que lo deseen para realizar «xestións que impliquen a colaboración dun buraco negro», señalaron desde el Ayuntamiento. «A posibilidade de retroceder no tempo permitirá que os sadenses e sadensas resolvan temas persoaisque doutro xeito serían imposibles de cambiar», señaló el Gobierno presidido por Benito Portela. Si bien, «cómpre lembrar que a decisión de intervir ou non en feitos do pasado pode causar cambios irreversibles no presente, incluso fracturas cuánticas», precisaron las mismas fuentes.
Los residentes en Sada podrán recargar esta peculiar máquina del tiempo de positrones con cedés, plasticos, aparatos eléctricos, pilas, medicamentos o botes de pintura viejos. «Buscamos que as viaxes no tempo que se fagan en Sada sexan totalmente ecolóxicas e reciclando á vez», aseguró Benito Portela. El servicio es gratuito y su manejo «totalmente intuitivo». Las cronopalancas permiten que el usuario escoja año, mes y día y después tan solo hay que tumbarse sobre el condensador.